Społeczność akademicka – dobre relacje

Skip to content
LOGOWANIE
Społeczność akademicka – dobre relacje

Społeczność akademicka – dobre relacje

Uczelniana komisja do spraw przeciwdziałania naruszeniom w relacjach w społeczności akademickiej Szkoły Głównej Służby Pożarniczej
Uczelniana komisja do spraw przeciwdziałania naruszeniom w relacjach w społeczności akademickiej Szkoły Głównej Służby Pożarniczej została powołana decyzją Rektora-Komendanta Szkoły Głównej Służby Pożarniczej nr 65/2021 z dnia 31 grudnia 2021 r. 
Komisja jest podmiotem opiniodawczo-doradczym Rektora-Komendanta w zakresie spraw zgłaszanych przez członków społeczności akademickiej SGSP mających znamiona naruszeń w relacjach między tymi członkami.

Stały skład osobowy Komisji:
1) dr hab. inż. Ewa Rudnik, prof. uczelni
2) dr hab. inż. Marzena Rachwał, prof. uczelni;
3) dr Wojciech Wróblewski;
4) bryg. dr inż. Wiktor Gawroński;
5) kpt. mgr Jowita Fidler.

Dane kontaktowe:
dr hab. inż.  Marzena Rachwał, prof. uczelni
mail: mrachwal@apoz.edu.pl
tel. 22 56 17 395
Koordynarot ds. przeciwdziałania mobbingowi i dyskryminacji
Koordynator do spraw przeciwdziałania mobbingowi i dyskryminacji w Akademii Pożarniczej został powołany decyzją Rektora-Komendanta Akademii Pożarniczej nr 20/2024 z dnia 20 marca 2024 r. 
Do zadań Koordynatora należą:
  • prowadzenie badania relacji pomiędzy pracownikami, funkcjonariuszami, a także między studentami, z punktu widzenia występowania zjawiska mobbingu i dyskryminacji poprzez przygotowanie, przeprowadzenie i analizę anonimowych ankiet;
  • inicjowanie działań zmierzających do upowszechnienia wiedzy na temat zjawiska mobbingu i dyskryminacji, metod zapobiegania ich występowaniu oraz konsekwencji ich występowania, poprzez organizację i przeprowadzenie właściwych szkoleń dla funkcjonariuszy, pracowników i studentów.
Dane kontaktowe:
st. bryg. dr inż. Anna Prędecka
mail: apredecka@apoz.edu.pl
tel. 22 56 17 355
Obowiązujące przepisy i procedury